Debate sobre la narración interactiva, creación de relatos hipertextuales, posibilidades de construcción de tramas hipermedias e interactivas

martes, 5 de mayo de 2009

La Voz de Galicia: "Encuentra a tus familiares y amigos"

Me gustaría que vieseis esto, yo lo acabo de encontrar por primera vez. La verdad no se cuanto tiempo lleva ya en activo. Pero creo que entre lo de cuéntalo tú y esto La Voz de Galicia se está convirtiendo en una auténtica red social. ¿Qué será lo siguiente?¿Qué opináis vosotros?

http://www.lavozdegalicia.es/participa/2008/07/23/01121216827658582860584.htm

7 comentarios:

  1. Creo, que estas últimas novedades con las que nos está agraciando La Voz son, en todo caso, un punto a su favor... Más que nada porque creo que cualquier elemento que motive la interactuación con el usuario va siempre a ayudar a hacer esta página más atractiva, sea cual sea el servicio que nos proporcione.
    Se ve que este periódico esta aprendiendo a explotar todas las posibilidades que internet nos ofrece y creo que eso es algo que va a repercutir en el nivel de satisfacción de sus usuarios.

    ResponderEliminar
  2. Unha cousa é que os sitios dos xornais se convirtan nun almacén de posibilidades, de servicios engadidos, de oferta que fidelice ós usuarios e outra cousa é que realmente estea buscando unha conexión interplanetaria. Non todo o que aparece é web 2.0, redes sociais, interactividade, interacción, hipertexto, estructura novidosa do discurso, etc. E, en todo caso, o que nos pode interesar é unha valoración máis polo miudo do significado, relevancia, trascendencia desas ofertas, cómo se adecúan á liña informatia do xornal, que pretende a publicación, e realmente saber a función deses servizos que se crean e se non hai respostas nen retroalimentación acaban sendo invisibles.
    marotlo

    ResponderEliminar
  3. Eu penso que se trata dunha ventá máis de negocio para La Voz. É dicir, non penso que con esta iniciativa intenten crear unha rede social nin moito menos, creo que pensan que pode ter éxito polo de tema de que hai moitas persoas galegas no exterior pola emigración, e isto pode contribuír a espallar a fidelización e o acceso a La Voz.com dende eses países de fóra. Pero repito, creo que máis ben é unha estratexia de márketing encuberto, que unha ferramenta interactiva, que fomente o debate...etc.

    Ó fin e ó cabo os xornais non deixan de ter detrás unha empresa que os respalda, e obviamente non fan nada de xeito gratuíto.Ademais ó tratarse dun medio privado dubido moito que antepoñan os intereses e o verdadeiro servizo cidadá aos beneficios.

    Negocio, non é outra cousa que negocio e márketing encuberto!

    ResponderEliminar
  4. La iniciativa es positiva. Pero estoy de acuerdo con Óscar, la Voz siempre va a intentar sacar tajada. De todas formas, en la página de estos mensajes no hay casi publicidad. Pero con este servicio el periódico se asegura que bastantes personas entren en su página esperando una contestación.

    ResponderEliminar
  5. Dende o meu punto de vista trátase dunha treta máis da Voz. Penso que intentan captar lectores desta maneira porqué é moito máis doado que se o fan a través da parte informativa do xornal en sí. Penso que a través desto o que pretenden é que o lector lea a contiinuación as novas, porque unha vez que entrou no xornal xa lle costa menos.

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. Estoy de acuerdo. Si algo he aprendido en las clases con Berta es que ningún medio hace nada si no saca tajada de ello. Y esto, creo, no se puede interpretar como un acto de buenos samaritanos. Aunque ya que está hecho, espero que al menos sí funcione para aquellas personas que puedan encontrar utilidad en este servicio.

    ResponderEliminar