Debate sobre la narración interactiva, creación de relatos hipertextuales, posibilidades de construcción de tramas hipermedias e interactivas

sábado, 12 de mayo de 2007

todo antes que la muerte

PUes sí, las soluciones antes de matar a alguien son mchas y variadas, y creo que xudit ha dicho suficientes. Mi opción....pues la verdad es que podemos tomar cualquira y de hecho alguna habrá empezada... (;) así que este escrito solo es para recordar que la solución, ami parecer, no es la muerte, sino otra cosa, por eso se le llama solución.

7 comentarios:

  1. Eu xa teño dito que non quero que maten a ninguén. Hai centos de alternativas para dar xiros radicais. Xudit apuntou numerosas solucións que podemos elixir na clase do luns. Creo que chega coa morte de Joaquín.

    ResponderEliminar
  2. dacordo con isto
    a solución se a historia está parada pode ser variada, non temos que recurrir sempre ao mesmo!

    ResponderEliminar
  3. No podemos cargarnos los personajes porque no sabemos cómo continuar con la historia. Las ideas de Xudit están muy bien, así que para adelante con el marinero.

    ResponderEliminar
  4. pois eu non estou de acordo con sito para nada. se morre non pasa nada, pode ser tranquilamente unha solución. que con isto non digo que non haxa solucións mellores pero a morte tamén pode ser unha delas.
    Angela Pintos

    ResponderEliminar
  5. Sí. Ya hace tiempo que se comentó la posibilidad de matar al pobre hombre y ya resolvimos en su momento que no era buena idea. Si la historia está estancada tendremos que hacer algo por ella, un nudo de acción lo más disruptico posible. No a la muerte del marinero!!!

    ResponderEliminar
  6. eu tampouco son partidaria da morte (só se as circusntancias o requiren, ou se algún personaxe se pon moi pesado). Podemos dar moitos xiros: realistas, surrealistas, irónicos.. O que sexa, mesmo tirar das situacións paralelas (e contradictorias, quizais)

    ResponderEliminar
  7. Morte non!!!!

    Despois de ter un personaxe tan currado, dá magoa matalo e ademáis xa falamos de diversos camiños que pode seguir a historia sen ter que recurrir á morte. Polo tanto, a tirar para adiante con algunha delas. Eu xa apuntei que me encanta a proposta 21 de xudit

    ResponderEliminar