Debate sobre la narración interactiva, creación de relatos hipertextuales, posibilidades de construcción de tramas hipermedias e interactivas

jueves, 2 de julio de 2009

Bing

¿Sabíais que hay un nuevo buscador de Microsoft que intenta desbancar a google?
Se llama Bing y en su primer mes de vida ya ha conseguido ponerse en el tercer lugar de la lista de buscadores, estando sólo por delante yahoo y claro está, google.
Aquí os dejo un enlace que os remite a una noticia donde os habla un poco de sus características.
también os dejo la página principal para que lo probeis:
http://www.bing.com/
¿Creeis que logrará acabar o superar a google?
Un saludoooo

2 comentarios:

  1. Eu non creo que consiga desbancar a Google por unha serie de motivos:
    - En primeiro lugar, a primeira vista de Bing xa recorda ó sinxelo aspecto da páxina inicial de Google. Supoño que isto será visto como un intento de semellanza.
    - A cantidade de opcións que ofrece Google (moitas aínda en versións Beta). Teño que recoñecer que eu practicamente acabo de coñecer moitas delas, pero a súa utilidade fará, na miña opinión, que Google lance un sistema operativo a medio prazo.
    - Cómpre ter en conta o navegador Google Chrome (do que eu son usuaria habitual) que ofrece un deseño sinxelo e funcional.
    Aínda que poida parecer que son fan das ferramentas de Google, sinceramente creo que este buscador xa non é só unha páxina de búsqueda e calquera que intente competir con el terá que ter moi en conta tódalas posibilidades que oferta.
    Por último, creo que estes intentos de competencia van facer que Google mellore. Non creo que sexa unha institución inamovible, pero si difícil de desprazar.

    ResponderEliminar
  2. Puede que dentro de unos años si mejora y ofece nuevas opciones lo consiga pero por ahora google seguirá siendo lider de buscadores además de las razones expuestas por Carolina, creo que la principal es lo asentado que está google, que en poco tiempo consiguió ser el rey de los buscadores y cuando piensas en alguno a todos se nos viene él a la mente.

    ResponderEliminar